List/Grid

Космос Subscribe to Космос

Як вмиваються космонавати

Учені створили програму-перекладач мови інопланетян

Британські учені створили комп’ютерну програму, яка зможе допомогти ідентифікувати і навіть перевести послання від позаземних цивілізацій. Навіть якщо одного прекрасного дня інопланетяни все-таки з’являться, учені бояться, що їх мова буде… Продовження… »

На Місяці у 2020 р. відкриється виробництво “цементу”

У 2020 році НАСА планує відправити на Місяць чотирьох астронавтів, які проведуть там сім днів. У разі успіху місії, НАСА збирається організовувати довгострокові місії на місяць, в які входитиме будівництво… Продовження… »

NASA представило Місяцехід для експедиції на місяць в 2020 році

Національне аерокосмічне агентство США представило прототип нового місячного транспортного модуля The Small Pressurized Rover Concept. Модуль здатний пересуватися по будь-якій поверхні, і створений для того, щоб перевозити астронавтів без скафандрів… Продовження… »

B 2025 році ми познайомимося з інопланетянами

У 2025 році учені з дослідницького інституту SETI обіцяють нам зустріч з новими позаземними істотами і цивілізаціями. Можливість припущення цього ученим дало вивчення виробничих потужностей комп’ютерів. За повідомленнями Утро.Ру в… Продовження… »

В існуванні інопланетян упевнені 58 % жителів Британії

Провівши соціологічне опитування на тему існування позаземних цивілізацій в Британії, пов’язаного з виходом чергової серії фільму “Секретні матеріали” на DVD, дослідники були не мало здивовані його результатами.  Всього було опитано… Продовження… »

Декілька фактів про життя космонавтів на орбіті

Життя на космічній станції багато в чому відрізняється від проведення часу на Землі. У цій статті ми розповімо про основні факти з життя космонавтів на орбіті. Режим дня. Підйом у… Продовження… »

Студенти Лейденського університету відкрили нову планету

Голландські студенти знайшли планету, яка обертається навколо гарячої зірки по дуже короткій орбіті. Їй дали назву OGLE2 – TR – L9b, оскільки новий космічний об’єкт був відкритий завдяки використанню величезної… Продовження… »

Життя на Марсі моделюється в штаті Юта

Американські подвижники продовжують марити освоєнням Марсу. Громадська організація Mars Society має дві “марсіанські станції”, що імітують життя на червоній планеті – на канадському острові Девон і пустелі американського штату Юта…. Продовження… »

Від пірамід до лісу: найзагадковіші фото Марсу

Орбітальні апарати і марсоходи, що досліджують Червону планету, постійно поповнюють колекції дослідників і аматорів численними знімками – іноді дивними, практично фантастичними і абсолютно несподіваними для учених. Розглянемо найцікавіші моменти. Марс… Продовження… »

Найбільш вражаючі урагани Сонячної системи

Тривалий і дуже потужний шторм в атмосфері Венери над її Південним полюсом більш хаотичний і непередбачуваний, ніж передбачалося раніше. Цей висновок зробили нещодавно дослідники після того, як детальніше вивчили атмосферу… Продовження… »

Астрономи виявили розжарену до 200 000 градусів зірку

Дослідники з Німеччини і США знайшли цікавий об’єкт – зірку, температура якої складає 200 000 градусів за Цельсієм. Температура ж її верхніх шарів є аномально високою і складає 80 000… Продовження… »

На Марсі виявлений метан, що свідчить про існування життя

Вивчення хімічної структури атмосфери Марса привело астрономів NASA до справжнього відкриття. Газова оболонка червоної планети містить досить багато метану, повідомляє британська The Times. На нашій планеті цей вуглеводень виробляється в… Продовження… »

Негода продовжила роботу експедиції МКС

Посадку космічного корабля “Союз ТМА-06М”, який повинен був повернутися на Землю вранці 15 березня, перенесли на добу. Причиною тому послужили несприятливі погодні умови в районі приземлення в Казахстані. “На жаль,… Продовження… »

В атмосфері Титану знайшли невідомий газ

Учені виявили в атмосфері Титану невідомий газ. Про його наявність свідчать флуоресцентне свічення, яке витікає від поверхні супутника Сатурну. Облітаючи орбіту Сатурну, візуально-інфрачервоний спектрометр (VIMS) Cassini зробив знімки, що свідчать… Продовження… »

Земні учені вирощують нових мешканців для Марсу

Дослідники з медичної школи Мериленду (США) довго вивчали живі організми, що вибрали як місце існування найбільш екстремальні місця Землі, щоб зрозуміти – за рахунок чого можна населити навіть такий безживний,… Продовження… »

Астероїди збиватимуть ядерними снарядами

Російські учені відмічають, що система спостереження за астероїдами потребує модернізації. Вони пропонують запустити три космічні обсерваторії, в яких можна буде відстежувати пересування великих небесних тіл і при необхідності збивати їх… Продовження… »

Астронавти успішно “впіймали” Dragon

Астронавти NASA Кевин Форд і Том Маршберн успішно захопили маніпулятором Міжнародної космічної станції (МКС) приватну космічну вантажівку Dragon. Він прибув до станції приблизно на добу пізніше через проблему з двигунами,… Продовження… »

У телескопа Herschel закінчується гелій

У космічної обсерваторії Herschel, виведеної на орбіту 14 травня 2009 року, закінчуються запаси рідкого гелію, необхідного для охолодження устаткування. У зв’язку з цим, незабаром буде завершена її місія, покликана допомогти… Продовження… »

Учені оцінили швидкість обертання поверхні надмасивної чорної діри

Ученим уперше вдалося виміряти швидкість обертання поверхні надмасивної чорної діри. Цього вдалося добитися завдяки застосуванню телескопа NuSTAR (Nuclear Spectroscopic Telescope Array) в процесі спостереження за галактикою NGC 1365. В результаті,… Продовження… »

Удар комети зробить Марс схожим на Землю

Зіткнення комети C/2013 A1 з Марсом, яке може статися в жовтні 2014 року, приведе до непередбачуваних наслідків для клімату планети. Учені не виключають, що умови на Марсі можуть стати ближче… Продовження… »

Приватний космічний корабель Dragon вийшов на заданий курс

Космічна вантажівка прибуде на МКС із запізненням на день через проблеми з двигунами Приватний космічний корабель Dragon, у якого після запуску не включилися три з чотирьох блоків двигунів, успішно провів… Продовження… »

У приватного космічного корабля Dragon виникли проблеми

Дітище американської компанії SpaceX сьогодні відправилося до Міжнародної космічної станції Космічний корабель Dragon американської компанії SpaceX успішно злетів з мису Канаверал до Міжнародної космічної станції (МКС) за допомогою ракети-носія Falcon… Продовження… »

До Марсу летить комета

Як відомо, 3 січня астроном Роберт Макнафт з обсерваторії Сайдинг-Спрінг, розташованої в австралійському Новому Південному Уельсі, відкрив нову комету C/2013 A1. Потім його колеги, зайняті в проекті Catalina Sky Survey,… Продовження… »

В експедицію на Марс можуть відправити подружню пару

На думку організаторів, дружини зможуть емоційно підтримувати один одного під час польоту Перший космічний турист Денніс Тито запропонував відправити подружню пару до запланованої на 2018 рік пілотованої експедиції на Марс,… Продовження… »

Канада запустить на орбіту супутника-мисливця за астероїдами

Учені сподіваються, що зібрана інформація дозволить захистити Землю Сьогодні з Індії буде запущений канадський супутник, призначений для відстежування астероїдів, пише The Globe and Mail. Можливо, супутник NEOSSat виявився б дуже… Продовження… »

Гравітація Землі змінила орбіту астероїда

Гравітаційна сила Землі змінила орбіту 40-метрового астероїда 2012 DA14. Це скоротило період його обороту навколо Сонця більш ніж на півтори місяці. “Результати спостережень і розрахунки показують, що велика піввісь орбіти… Продовження… »

Поверхню Марса “вибілили”?

Не дивлячись на те, що дізнатися про життя на Землі людство чекає ще дуже багато, все ж є дуже істотні досягнення – і одна реплікація ДНК чого варта. Проте в… Продовження… »

Чи можливий секс на Марсі?

Якщо утілиться в життя проект з колонізації Марса, людині належить вирішити декілька життєво важливих питань, у тому числі проблему задоволення своїх фізіологічних потреб. Секс в космосі Коли справа торкається сексу… Продовження… »